Ден Дмит.;))

понедельник, 9 апреля 2018 г.

Брати створили мільйонний бізнес завдяки одному питанню, яке щодня ставила їм їхня мама

17079515-bert-and-john-jacobs-1473246387-650-453be05d45-1473250443

У 1994 році брати Берт і Джон Джейкобс (Bert and John Jackobs) заснували компанію з продажу футболок власного дизайну з назвою “Life is Good” (“Життя прекрасне”).
Тоді у братів не було нічого, оркім фургона, а зараз їхня компанія вартує $100 мільйонів. У цьому, безсумнівно, є заслуга їхньої мами Джоан: це вона навчила синів бачити у житті все найкраще, не дивлячись ні на що.

Дитинство у Берта та Джона – наймолодших із шести дітей в сім’ї – не було безхмарним. Коли вони вчилися в початковій школі, їхні батьки потрапили в автокатастрофу. Мама обійшлася легкими травмами, а татові не пощастило: його права рука перестала функціонувати. Це сильно вплинуло на характер чоловіка: він став дратівливим і весь час зривав свій гнів на близьких.
Не дивлячись на неприємності, мама продовжувала вірити, що життя все ще прекрасне. Щодня під час вечері вона ставила дітям одне і те ж питання: “Що хорошого сталося сьогодні?”
“Як би просто не звучали мамині слова, вони буквально змінювали енергетику в кімнаті. Не встигнувши зрозуміти, що відбувається, ми починали жваво переказувати найкращі, найсмішніші та найдивніші події дня. Наша сім’я завжди вирізнялася оптимізмом, навіть коли нам було зовсім не до веселощів.”


17079565-people-finally-got-it-1473246612-650-453be05d45-1473250443 

Мама Джоан була прикладом того, що оптимізм – це вибір, який ми робимо щодня. Берт і Джон усе життя слідували цьому правилу і саме тому вони не здалися, коли їм доводилося продавати футболки на вулицях Бостона, а на їхньому рахунку було всього лиш $78. Успіх прийшов до братів після того, як вони помістили на свої футболки усміхненого чоловічка у береті і надпис “Life is Good”, який став їхнім життєвим кредо.

17079615-its-not-that-life-is-easy-or-life-is-perfect-its-that-life-is-goodjpg-1473247579-650-453be05d45-1473250443

Простий, але позитивний дизайн завоював серця покупців, і вже до кінця року компанія продала футболок на суму $87.000. Тепер товари братів Джейкобс продаються в тисячах магазинів по всьому світу, а їх багатомільйонна компанія пропагандує здоровий спосіб життя. На більшості футболок, як і 22 роки тому, можна знайти слоган “Life is Good”. І з цим важко посперечатися: життя дійсно чудове!

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Архив блога

Ось такі коди формують ідентичність сучасного росіянина...

  Нарешті вони починають це визнавати вголос)). Чого ви регочете? Все правильно чувак говорить. Авжеж, авжеж Україна для них - екзистенційна...